madeleinespangberg

Godmorgon :)

Kategori: Vardagen

Jag som trodde jag kunde bli bättre med bloggandet. Men jag skall göra mitt bästa nu;) 

Första veckan på praktiken snart avklarad, sitter på tåget nu för att genomföra min sista dag för denna veckan. Det har vart en lärorik och otroligt jobbig vecka. Inte jobbig på något negativt sätt, men jag har inte rört mig såhär mycket sedan jag jobbade på max och de sitter inte i benen längre. Men öva öva öva så kommer de gå galant. Trivs super med alla medarbetare och chefen och ja det är bara toppen. 

Har försökt få ihop det med gym, promenader osf. De är ett svårt pussel men de går. Gymmat tre dagar, tänkte gymma ikväll och på Söndag så denna veckan blir toppen. Promenader har de inte blivit så många men de är bara att gå påt nästa vecka igen. Har lagt upp en plan så jag vet att jag fixar det! 

Helgen spenderar vi i Herrljunga, min pojkvän har nämligen flyttat hit på obestämd tid. Han har blivit arbetsbefriad och går då hemma med lön. 

Nu skall jag sova en liten stund:) 
Pusss pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: