madeleinespangberg

Gårdagen

Kategori: Vardagen

Tänkte berätta lite vad jag gjorde igår. Största delen av dagen var jag hos mamma. Vi åkte till skjutfältet och lät hundarna leka av sig. Fick världens grymmaste bild, det går liksom inte att få en så kul bild på sina vovvar. 


Så fräck:)

Jag körde ett stark bröstpass på gymmet och körde även ett lång t intervall pass 3min promenad, 6min joggning *4 och sista intervallen jogga blev löpa och sita miuten blev löpa i högsta lutning. Sen avslutade jag med några minuter promenad:) 

Om det inte var nog så körde jag lite mellanmål efter passet för att sedan köra favoriten piloxing:D 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du hjälpte mig också, min härliga privata pt och hälso coach;) <3

    Svar: Underbara du <3
    madeleinespangberg

    2014-03-14 | 14:42:54

Kommentera inlägget här: