madeleinespangberg

Påskhelgen är över och det är åter Måndag

Kategori: Vardagen

Va?? Neej det är ju redan tisdag, fyra dagars ledigt från praktiken känns helt fel så känns skönt att va påväg dit igen. 

Min påskhelg då, den har varit helt underbar. Inte nog med det så har de varit så otroligt fint väder. Älskar när de är lite sådär halv varmt. Inte stekande men ändå så man kan njuta. Sen att pollen säsongen satt igång med stormfart är ju en annan sak. Fy fan ögonen kliar, näsan är snorig och som tur är så hjälper iaf tabletten mot halskliandet. Men pappa skall köpa ögondroppar och nässpray idag så hoppas jag att de kan hjälpa till lite granna. Vad jag gjort på min påskhelg får ni i ett annat inlägg:))

Denne veckan är det praktik tis, ons och fre. Skall få lära mig kassan denna veckan och det ser jag fram emot som bara den:)) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: