madeleinespangberg

Tip topp fredag

Kategori: Vardagen

Började min dag tidigt, trött som en gnu! Körde mamma till jobbet, körde in bilen i biltvätten innan jag drog till gymmet. Körde ett tabata pass med lite dips, chins och lite andra övningar. Kunde till och med köra lite knäböj, har nämligen haft jätte ont i knäna i några veckor men efter två dagar med aloe heat lotion så börjar det faktiskt kännas bättre:) Efter gymmet handlade jag mat och lite annat, hamnade uppe på molins i över timman, men jag trivs så bra med Susanne och Therese så det var kul. Sen åkte jag hem packa upp maten och så kände jag för att mina två små sockertoppar där uppe behövde lite hjälp så jag åkte tillbaka och blåste ballonger och fixade lite här och där! Jätte roligt var dett att få spendera eftermiddagen med dessa gooingar! 

Nu skall jag och min älskling äta mat och sen blir de lång tids slappande i soffan. Imorgon skriver jag på avtalet till det nya gymmet för nu är de bestämt jag börjar den 1 maj gymma hos Maxfitness lite spänt men kommer nog bli sjukt kul, på kvällen imorgon är de ladies night som gäller:) 

Veckan som gått, onsdag och torsdag var det piloxing. Tisdag bodytoning. Igår spenderade jag även nästan tre timmar i sadeln ihop med min underbara linn, sjuklig träningsvärk efter att vi intervalltränade hästarna.. 

Angående en tidigare kommentar så kan du mejla mig på [email protected] så berättar jag lite mer för dig!! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: