madeleinespangberg

Soliga söndag

Kategori: Vardagen

Hejsan hoppsan!! 

Har ni haft en bra helg? Min har vart helt kanon! Avverkade ett riktigt uselt gympass igår men det kommer ju fler så vad gör de om 100 år. Sen var de en hel del slapp och på kvällen gladiatorerna. Hann även med en mysig promenad med älsklingen och vovvarna! 

Nu sitter jag på bussen till Frölunda torg, skall möta upp Jelena och ta en kopp. Så mysigt, vi har sjukt mycket att prata om och diskutera så det är bara att börja typ;) 

Idag är min sista anställningsdag på Telia. Visste ju att den skulle komma då jag bara hade en visstids anställning och jag liksom en till i min utbildningsgrupp fick inte förlängt. Vet om en men de kan va fler, vet att en till inte stannade kvar utan har flyttat. Men som sagt de känns skönt att lägga detta bakom sig och blicka framåt:) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: