madeleinespangberg

Gokväll

Kategori: Vardagen

Nu har jag upplevt två väldigt slöa dagar, inte haft någon energi alls. Men jag har iaf avslutat båda dagarna med ett piloxing pass. Idag lyckades jag även köra bröst och triceps innan plioxingen. Riktigt bra pass, kände mig stark och ÄNTLIGEN har gymmet skaffat en maskin att gör dipps och chins i, fan va jag längtat. Nu kan jag äntligen öva på mina dips:) Jag tog iaf och gjorde ett personbästa helst själv, har fått upp 17,5kg innan men då med hjälp av älsklingen. Nu körde jag hantelpress helt själv med 17,5kg hantalarna :D Så jävla gött var det. 
 
Imorgon är det dags att kliva upp på vågen och se vad en vecka med clean kost och morgonpromenader har gjort för min kropp. Hoppas på ett mycket bra resultat, skall nästa vecka försöka lägga på cardio. Har verkligen ingen cardio lust alls längre. Men får hoppas den kommer tillbaka snart :))
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: