madeleinespangberg

Gryyymt pass på gymmet:D

Kategori: Vardagen

Tänkte först köra axlar idag eftersom de passet va värdelöst igår men nepps intervaller rätt igenom. 

Valde dips, chins, armhävningar, lite magövningar och lite benövningar. Parade ihop övningarna två och två, körde 30 sekunder på varje sen vila i 30 sekunder. Upprepade detta 3-4 gånger innan jag bytte till två andra övningar. Riktigt svettigt och jobbigt. Sen var det dags för intervaller på bandet. 3min promenad 6min jogga *2 avslutade med 6min promenad, 4min tabata intervaller och sen 5min promenad. Tabata intervaller innebär att du kör så snabbt du kan i 20sek, hoppa av bandet vila i 10sek och upprepa detta i fyra min. 

Sjukt jobbigt var det och nu är jag hungrig som en gris. Så hem och käka!! Tjilivippen!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: