madeleinespangberg

Måndag igen!!:)

Kategori: Vardagen

Hej på er!! 

Skall jag försöka få någon ordning på detta bloggandet nu?? Ja det tycker iaf jag. Det var ett tag sedan nu, veckorna rullar på. Är påväg till min tredje vecka med praktik, denna veckan blir de inte mer än två dagar. Ledig på onsdagar och imorgon skall jag köra Moa till Borås. Sen på fredag är jag ledig eftersom de är långfredagen. Jag trivs as bra på min praktik alla är så snälla, det är super kul och det kan liksom inte bli bättre. 

Även träningen rullar på, vikten stod still förra veckan så det är dags att växla upp. Morgonpromenad eller jogging, tis-fre kanske nån på helgen. Sen om jag lägger på cardio på gympassen så skall det nog fortsätta neråt! 

Kör tre gruppass i veckan och igår provade jag även på crossfit, sjukt krävande och riktigt jobbigt, känns i benen idag. Men mina ben är ju ortränade också så det är inte så konstigt. Men det kommer ju hållas på mitt kommande gym så det är klart jag skall fortsätta:) 

Idag så fick jag uppleva ett sånt där stressmoment som pendlare. Glömde nämligen min plånbok hemma, vilket innebär att jag även glömde mitt tågkort. Så de va bara hoppa upp på cykeln och bege sig hemåt, hade 12min på mig och de tog väl ca 10min att ta sig hem. 

Och som sagt skall försöka uppdatera lite oftare nu. Måste få det i rull igen då jag gillar att skriva av mig!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: