madeleinespangberg

En plats på jorden!

Kategori: Vardagen

Godmorgon på er! 

Har ni sovit gott? 

Två dagar utan något inlägg, förlåt för det! Skall berätta om vad som skedde både Söndag och Måndag! 

I Söndags var det axlar som gällde på gymmet. Var inte alls stark utan de gick riktigt segt. Men satsade på kontakt och det fick jag. På kvällen åkte vi till min morbror en sväng och sa grattis. Fika bjöds de på och jag fick stå emot och jag lyckades:)) Sen somnade både jag och älsklingen i soffan. Söndagen var den ända dagen utan morgonpromenad men de gör inget. Vågen visade fin vikt på både mig och min hund:) 

Måndag så var de bara att studsa upp ur sägen! Morgonpromenad och ett pass på gymmet skulle hinnas med innan jag och Billy skulle rulla mot Göteborg:) Körde rygg på gymmet och fick till ett riktigt grymt pass. Sen avslutade jag med intervallträning på bandet, 2min promenad, 3min jogga*4 och avsluta med 5min promenad. Känndes gött! Sen bar det av till Göteborg, första stopp var Telia.. Lämna in mina saker, känndes riktigt skönt att lämna detta för gott! Telia var inget jobb för mig utan det fick mig endast att må riktigt dåligt. Nu blickar vi frammåt! 

Nästa stopp va hos Billy, där vi dumpade Shandy. Sen åkte vi till frölunda torg och efter de maxi! Sen bestod dagen av soffmys och massa slapp. Shandy va lycklig som bara den, hon fick va själv med sin mamma och pappa:) 

Nu är det en timma kvar tills vi skall åka så jag måste snabba mig. Morgonpromenaden är klar bara frukot och packa som är kvar!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: