madeleinespangberg

Händelserikdag

Kategori: Vardagen

Började min morgon med att sova lite för länge trodde jag. Så går upp slänger ihop min smotie, väger mig och går ut med hundarna och skall precis sätta mig i bilen när jag inser att istället för en gångs skull va i tid så är jag en timma för tidigt. Ja va fan tänkte jag och gick en lång promenad med Shandy. Så gött var det!! Sen tog jag lilla bilen och brumade till Vimle och hämta lilla Sabina som skulle åka till Stockholm med vänster partiet, eller ne de va nog Center partiet, ja Centern var det nog:P 

Väl dumpat henne på stationen så åkte jag till gymmet och körde veckans andra ben och även veckans andra rygg pass. Körde chins i den nya maskinen, samt lite andra rygg och ben övningar som jag inte brukar göra, bra med varriation. Avslutade med en lång behövlig strech. Sen hann jag precis hem och duscha innan lillebror ringde och ville ha skjuss. Hahah bara hoppa in i bilen och fortsätta köra;P

Så det har vart en lång dag som jag nu avslutar med en talrik meloner:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: