madeleinespangberg

Gjorde ett försök

Kategori:

Men min presetation lägger sig fortfarande längst ner.. YIPPIIEEE.. Det går ju fan inte ha det så. Har en vän som skall kolla på det imorgon får hoppas det blir bättre då :)
Det märks att jag inte mår bra, gick från mamma, vilket burkar ta 7min typ. Men idag tog de 17min, jävlar va segt vi gick jag och mina vovvar :( Nu sitter jag och gottar mig med vindruvor och saft,, gottinamnam!!
Har lite besluts ångest..
Den för 2800:-, är jackan från Kenzas kollektion och den andra för 1000:-, är från Tyras kollektion. Vilken skall man välja? Alltså båda är snygga, den från Kenzas är snäppet vassare, men är den 1800:-, vassare?, snålplånboken tittar fram :/
Inte nog med en röd skinnjacka vill även lilla jag införskaffa följande till sommaren :)
Sjukt snygg skinnväst och jacka i samma stil. Får 200:- rabatt på den första och sedan får jag, 150:-, på nästa så detta skall man nog kunna skrapa ihop till :D
Men frågan kvarstår hur gör jag med jackan??

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: