madeleinespangberg

Godmorgon!!

Kategori:

Blev en resa till min älskling igår :)
Jag och Lilleman åkte, Shandy stannade hemma hos mamma.
Eftersom hon har blivit svält i ett dygn, är hon hungrig och då lär väl hennes humör inte vara på topp, inte läge att ta ut henne bland folk då ;)

Nu är jag och lilleman påväg hem, jag käkade frukost på tåget, köpte med mig från espresso house, apeilsinjuice, scones och chai latte, kan det blir godare??

Idag skall jag ta de rätt så lugnt har extremt ont i huvudet idag igen :(, inte bra, men blir nog ett gympass ikväll. Skulle egentilgen till hundklubben både igår och idag. Igår regnade och jag skulle dit med Ricoh, dem som känner Ric vet att det är lika med noll. Han hatar regn och han fryser något enormt i regn så det tänker jag inte utsätta han för. Idag är det med Shandy, men eftersom hon inte mår 100% så vet jag inte om det är någon ide. Sen med tanke på att det har regnat sedan jag vaknade så vet jag inte om jag är så sugen heller. Men ja vi får väl se vad som händer ikväll och hur Shandy mår när jag kommer hem :)

Ha en super bra dag iaf!!

IMORGON ÄR DET UPPKÖRNING

Kommentarer


Kommentera inlägget här: