madeleinespangberg

Joggaaa!!

Kategori:

Idag tog jag steget ut och joggade i 20 minuter, kom in och var helt slut, tränade lite mage innan jag tog mig en go dusch. Sen så åt jag en stor kvälls mat bestående av chibata och ägg:) Sen unnade jag mig brämhults apelsinjuice. Gottit namnam helt enkelt.


När jag joggar avänder jag nike lunarglide, jag trivs jätte bra i dessa. Dock om jag skall vara ärlig är dem lite förstora. Och det stör mig för det sa idioten som sålde dem till mig att dem skulle vara??, whaat? Skall man köpa förstora skor?, idiot. Aja det fick bli dem iaf. Dem är dämpande och för mig med dåliga knän och rygg så är det jätte bra!!


Lydnaden med min lille idag. Den gick super. Han skötte sig jätte bra för att vara otränad som stryk. Vi körde linförighet och frittfölj, vi körde även fritt hopp över hinder och fritt hopp över hinder med apport. Även detta satte han klockrent!! Grymt duktigt är han min lille skrutt...

Nu skall jag krypa ner i sängen..

Puss och Kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: