madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Hur gick min uppkörning??

Jo jag lyckades, guuud vilken lättnad.. Var enormt trött när jag kom hem så blogga fanns inte ens i mina tankar..

Igår var då min första dag i mina nya kläder.. Jag älskar mitt jobb speciellt nu när det går så mycket frammåt.. Pratade endel med Johanna igår och hon var stolt över mig, blir så glad när folk är stolta över mig!! Nu går hon på semester i två veckor, och när hon kommer tillbaka så vill hon ha mig såpass upplärd så jag kan bli assistent.. Då berättade jag för henne vad jag sagt till Jonas i Stockholm, "vi ses snart på maxskola steg 2", då svarade Johanna att hon trodde på det stenhårt och trodde inte alls de skulle dröja lång tid tills dess!! Helt sjukt att på första gången på 1,5 år så har jag ett mål att sträva mot, en dröm, helt sjukt, min dröm är restaurang chef, men jag vill ju inte byta restaurang så därför har jag delmål som assistent och sen biträdande restaurang chef!!

JAG HAR EN DRÖM ETT MÅL, helt stört vilken skön känsla!!

Idag blir det jobb 12-21, går som eftermiddagschef det innebär att Bettan kan gå hem 17 och Erik kan komma 20, blir så långa pass för dem annars, så med mig som gråmössa underlättar detta något enormt!!

Idag skall älskling kolla på bil, sa att om han köper måste han hämta mig så jag får mig ett provåk:D

Hoppas ni får en super dag!

Puss från kökschefen;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: