madeleinespangberg

Saknat mig?

Kategori:

Jag har saknat er massor, men har verkligen inte orkat blogga, har varit jätte trött och har ont i fötterna och hela kroppen. Det har varit mycket jobb i helgen. Både fredag och lördag. På lördagen hade dock mor och Johanna lagat påskmat som stod på bordet när jag kom hem, hur underbara är dem inte?? Sen kom pappa hit och så åt vi påskkvällsmat ihop alla fyra. Hur mysigt som helst!! =)

Söndagen bestod till stor del av MASSSSSAAA slappande men hann även med två härliga promenader:)

Min viktminskning gör skillnad, och så skall de fortsätta, grymt nöjd med mina resultat än så länge!! Promenader och massa sallad, inget friterat och inga hamburgare på jobbet, utan gör stenhårt på sallad och som sagt de ger bra resultat!! Nu skall jag sätta mig och skriva schemat för denna veckan och sen skall jag gå till kaninerna så mina ninisar får mat och vatten idag med!! Skall bara äta upp min hallonkräm och slappa lite i soffan innan jag beger mig dit..

På torsdag gör jag uppkörningen på max. Jag är super nervös,, men alla säger att det är lätt så jag hoppas dem har rätt. Detta vill jag verkligen inte fejla på. Det är ju som att snubbla på mållinjen.

Om en vecka är jag på ullared, KULKUL KUL, längtar som bara den, skall verkligen bli gööör roligt :D


Puss Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: