madeleinespangberg

Sanningen!!

Kategori:

Ett inlägg där det kommer klagas en hel del då vissa saker börjar gå mig på nerverna....

Om en höna gång på gång värper ägg med fel form, så lär det ju inte vara fel på uppfödaren utan det är hönan som inte är som den borde..

Ungefär så fungerar vänskapen också, om en person blir ovän med folk gång på gång så kanske man skall börja fundera på vem som skall ändra sig??

Sen tycker jag det är otroligt fel att vissa hör en version och sen tror på den till 100%, man skall alltid höra två verisoner annars har man inte rätt att bilda en uppfattning.. Sen de där med skitsnack och lögner behöver jag ens förklara hur jävla fegt,omoget och fel det är!! Sannigen varar längst!!

Iaf detta har jag gått och tänkt på jobbet idag, har ändå hållt mig rätt fokuserad,, men nu är det dags att få skriva av sig lite:)

På jobbet idag har de gått super duper, Bettan jobbade ju så självklart var mitt humör på topp:)) sen fick jag älsklingen på besök så då blir man extra glad<3<3

Nu när jag kommer hem skall jag ut på promenad!!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: