madeleinespangberg

Söndagskväll

Kategori:

Hej på er underbaringar!!
Haft en bra söndag?

Här har det varit super fint väder, så avslutade kvällen med lite grillad mat hemma hos pappa.
Det var super duper gott!! Min allergi har dragit iväg i höjder, näsan är tjock som ett plommon, ögonen kliar gött och jag mår kanon av denna härliga vår,, ne jag skall verkligen inte klaga, älskar våren och sommaren men att gå med svullen nos, hals och ögon hela tiden är inte lika roligt. Att lägga massa pengar på allergi medicin varje månad är heller inte det roligaste man kan göra i livet...

Imorgon blir det jobb igen, nu får det vara nog med att vara hemma. Så imorgon jobbar jag 11.30-20, vet inte riktigt vilka som jobbar imorgon men kan tänka mig att Bella öppnar och Cissi stänger. Johanna kommer tillbaka imorgon och jobbar en vecka innan hon drar på semester igen..

Eftersom min älskling är ledig imorgon och på tisdag så stannar han tills tisdag, myspys, härligt att ha han här imorgon när jag kommer hem. Om han inte drar ut och träffar lite vänner då, men han skall ju iaf sova intill mig.

Nu skall jag mysa vidare med mina små vovvar och min älskling!!

Puss Puss på er!

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: