madeleinespangberg

Tisdag

Kategori:

Idag är det tisdag, eller?

Det är tisdag va?, ja jag tror det, ja det är det.. Tjenna denna tisdag..

Vaknade imorse, ont i mitt högra öra.. La mig i sängen i två timmar och glodde på film.. Shandy var jobbigare än jobbigast.. Hon ville ut i det vackra vädret då det är så vi brukar göra när det är fint väder.. Har man hund, så kan man aldrig ligga inne,, inte ens när man är sjuk.. Så jag tänkte att efter två timmars vilande och en ipren så tar jag mig upp i skogen och låter henne leka av sig.. I sista sekund ändras detta, jag och Moa tar bilden till Hawaii hålan.. En dam där dem föder upp kräftor :), ännu bättre, jag kunde stå och glo medans mina hundar mådde något enormt bra.. Nöjda hundar=nöjd matte.. Där mötte vi även Johanna och Sandra.. Så med åtta hundar så hade dem gott om lek kamrater.. Underbart att alla gick så bra ihop :D Efter nån timma i vattnet, tänkte vi dra någonstans där dem kunde få springa av sig lite.. Vi åkte till en gammal ridväg som Johanna kände till.. Vi gick en bit in i skogen och plötsligt var vi vilse.. Inte lika bra kanske.. En kort promenix blev en lång,, var jobbigt för lilla mig som var sjuk :/.. Men åkte hem käka och sen la jag mig och vilade en stund :)

Nu sitter jag och väntar på Moa,, hon skall komma hit och dricka tee och tjata tjejsnack.. Underbart mysig..
Sen skall jag sova så jag någon gång blir frisk från detta sjuka jobbiga..

Puss på er underbaringar!!


Erkänn den vackra damen är fin ?


En bild på hela gänget!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: