madeleinespangberg

Uppdatering under dagen?

Kategori:

Försökt uppdatera flera gånger under dagen men det har verkligen varit helt omöjligt. Jag har iaf haft en toppen dag. Fick en liten down när jag insåg hur mycket jag hade plockat på mig och vad de skulle gå på och att jag fortfarande hade endel saker jag skulle ha. Men efter en stund lyckades jag se lite mer positivt på det hela :D.

Köpt jätte fina saker till min lägenhet. Nya gardiner till köket, en duk och en handduk i samma färg. Köpt en kökslampa, och en passande skärm till min fönster lampa. Sen har jag köpt en hängade fönsterlampa till köket.

Köpt lite olika texter att hänga på väggen, en "biabädd" till vovvarna, och ett back on track täcke till min prins. Dock var täcket på tok för stort :/, får se om jag kan sy in det och kanske behålla det ändå. Vill verkligen ha ett back on track till han och det borde passa, så får kämpa lite mer med det bara så kanske jag snart har löst det.

Till mig själv har jag köpt, lite hårfärg, shampo, två tröjor och lite annat små plock. Glömde även av att jag köpt två kuddar till min soffa. Ja jag hittade massor av kul :D

Nu skall jag sova. Imorgon blir de jobb 11-19 :)

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: