madeleinespangberg

Valborg

Kategori:

Godmorgon!!

Idag är det valborg och det är även kungens födelsedag, hörde på radion att gubben nu blir 66år,, gamling alltså!!

Jag väcktes vid 6 imorse Shandy ville ut, jaja tänkte jag då går vi en sväng, en sväng på sisådär en timma:D när vi kom hem sov vi en timma till innan det var dags att gå upp, frukosten idag blev det en smootie och en stor kopp kaffe!!

Hur grym är jag inte??
När konduktören kommer inser jag att hela min plånbok ligger i hundväskan hemma... Bra Madde, däri ligger både kort och pengar.. Som tur är var det lugnt, fast jag har sjukt mycket ångest. Hatar att göra såhär:/ Men jag har en underbar älskling som styr sin hoj mot Alingsås med min plånbok så jag kommer hem ikväll:)

Ha en fin dag!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: