madeleinespangberg

Vi sa väl bättre uppdatering ;)

Kategori:

Nja det gick väl inte så bra kanske. Billy kom ju hit i helgen så har jag inte jobbat har jag spenderat massa tid med han istället :) Fredag kväll myste vi hemma framför en film, jag somnade som vanligt ofc. Lördagen försökte vi sova längre, gick la inte super. När vi väl gick upp hade vi ändå super brottom.

Vi åkte på kalas hos hans mamma, där stannade vi tills ca fem för då ville jag hem och sova lite eftersom jag skulle iväg och jobba 20-04.. Söndagen bestod inte av så mycket dag utan sömn och sen jobb 17-02, är riktigt glad att jag bara har en stäningshelg i månaden för den tar verkligen på hela kroppen :P

Men idag är det måndag och det har varit en effektiv dag. Började med ett kort pass på gymmet. Min rygg ville inte samarbeta och då blir jag ofta trött i hela kroppen. Johanna har varit här och vi tillsammans med mamma och lillebror har varit i falköping på osterian bland annat. Fick köpt massa fint påskpynt. Så nu är min lägenhet lite påskigare. När vi var klara i falköping åkte vi hem och laga taccos sen såg vi på film, jag somnade som vanligt. När jag väl vakna bestämde jag mig för att ta en promenad så det fick bli en liten promenix med vovvarna på ca 30min!!

Nu har jag sett på dh och massa annat på tven, skall nu ta mina vovvar mot sängen och nana..

Godnatt alla underbara!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: