madeleinespangberg

Bloggproblem

Kategori:

Hejsan alla gooingar. 
Det tog stopp med bloggandet. Det är så mycket som tynger mig just nu så jag kan verkligen inte nå fram och gå förbi det och skriva massa saker om annat till er. Det går bara inte. 
Liseberg var iaf en toppen resa, hade svin kul. Min lille kusin Jonas var världens tuffing<3
Hände iaf en mycket rolig händelse på Lisberg. Fredde sa att om hans två bröder åker Balder skulle han också åka Balder. Svenne och Willy beslöt sig för att lura Fredde och säga att dem skulle åka Balder. Efter att man sett skräcken i Freddes ögon så säger han, ja nu åker vi. Då backade Willy ur för egentilgen ville varken Willy eller Svenne åka. Men det slutade med att Svenne och Fredde åkte Balder med oss. När vi står i fållan som tar oss in till vagnen, säger Svenne till Fredde, du kan få hålla min hand om du vill. Freddes svar blev "jag är la för fan inte bög, du är min bror men inget annat". När vi sedan åker ner för första backen så vänder jag mig om och ser att Fredde sitter fast klistrad runt Svennes ena arm. Hahha jag har aldirg skrattat så mkt i hela mitt liv ;D 
Efter Liseberg åkte Willy med oss hem och nu har han sovit hos mamma i två dagar och idag åker han till karlstad!
Det känndes väldigt bra att åka till Liseberg just denna dagen, då det var Robins årsdag. Känndes riktigt bra att inte sitta hemma och tänka på det hela dagen utan göra något roligt istället. 
 
Nu skall jag snart hem till mamma och fika med morbror innan han åker till Karlstad, ikväll kanske de blir Borås med pappa om han vill åka med mig :)
 
Puss och Kram!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: