madeleinespangberg

Borås Djurpark med en tripp till Träslövsläge och Varberg

Kategori:

Söndag, det blev en sjukt enormt oplanderad Söndag. 
Jag började dagen med att sitta och skriva ner vad jag skulle köpa på Ullared på Tisdagen. Hade samlat massa kvitton för att kika över vad som behövdes :)
 
När jag sitter där i goda råd, ringer min kusin och frågar om jag vill med till Borås djurpark, sagt och gjort. Vid elva hade jag även fått med mig Billy så kvart över elva var vi påväg med tre bilar mot Borås djurpark. Det var jätte längesedan jag var där och det var sjukt kul att komma dit igen. Dock tycker jag det är lite fel att låta djuren stå i så små burar, så som lejon och tigrar dem har JÄTTE liten plats att röra sig på :(
 
Efter denna roliga resa bestämde jag och Billy oss för att dra vidare till Varberg och hälsa på hans far och Lena som låg där på Björkängscamping påväg ner tog vi oss även förbi Tre toppar i Trävslövsläge och käkade glass, det var super duper gott. Väl framme på Campingen satt vi i husvagnen och snackade massor och sedan tog vi oss till restaurangen på campingen och käkade pizza, den var gigantisk och jag orkade inte äta upp den för fem öre :P Efter detta var vi tillbaka i husvagnen och tjötade långt in på natten, innan jag och Billy begav oss mot Herrljunga!!
 
En helt jävla fantastisk Söndag<3
 
Lite fina armband som jag köpte på Stena Danica:)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: