madeleinespangberg

Djupare in i livet

Kategori:

Hej alla gooingar!
 
Hur är det med er?
Här är det blandade känslor. Saknar Billy, som idag åkte hemåt. Sjukt trist att han åkte hem nu, men jag förstår han till 100 %. Men efter 4 veckor med nästan konstant sälskap av sin älskling så blir de enormt tomt. Vi kanske skall ses imorgon igen. Annars ses vi inte förren nästa helg. Att kärlek kan vara så enormt stark. Älskar den mannen med hela mitt hjärta något så otroligt mycket. Men jag ser alltid något positivt i allt negativt. Nu kan jag lägga 150% på min vikt nedgång. Så det skall jag göra. Träna, träna, förbränna och äta. Nu skall 12kg bort. Är sjukt taggad för detta nu! Min plan för att lyckas är att försöka orka med massor av träning dagarna då jag jobbar, så dagarna då jag inte jobbar jag kan ägna mig åt att slappa till 1000 istället.
Så nu är det bara att få in en rutin och sen verkligen hålla sig till detta. 
 
Vi har fått ett nytt schema på jobbet och jag tror verkligen detta kommer bli sjukt bra. 
Man kommer jobba två veckor öppning och sen en vecka öppning, utan att vara pass ledare och sedan kommer man köra två veckor stäning. Sjukt nice med 3 veckor öppning och 2 veckor stäning. Då det är stäningen som tar på kroppen. Längtar tills vi börjar på detta den 28:e augusti. 
 
Nu skall jag snart köra pappa till Floby, först skall jag ut med hundarna en sväng. Efter detta skall jag börja hacka grönsaker för ikväll skall jag och mamma äta taccos. Kanske se nån bra film?
Någon ide mor?
 
Skall försöka höra av mig senare och sedan skall jag faktiskt försöka få igång mitt bloggande mer så ni kan följa mig i min viktminsking! Min väg mot dröm kroppen!!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: