madeleinespangberg

Godmorgon Måndag

Kategori:

Idag är det Måndag, jag är redan påväg hem mot Herrljunga. Ganska skönt att komma hem i tid. 
Ringde Vara imorse, fick tid imorgon 11.20, känns rätt gött att ha en tid nu, så vi kan komma in och se hur det är med min lilla dam. 
 
Idag skall jag äntligen få träffa lilla Winona, mammas och lillebrors nya hund. En Italienare på 4 år, helt svart är hon. Skall bli riktigt kul att träffa henne. Skall även bli kul att se hur mina hundar reagerar på henne!
 
Vilket väder vi har ute. I Göteborg var de sjukt kvallmigt, jätte varmt och de känndes att regnet hängde i luften. Nu regnar det för fullt, snart i Alingsås. Fryser som ett litet barn här på tåget.
När jag kommer hem så tror jag även Johanna kommer hem till mig, myspys inte träffat tösen på sjukt länge. Så det blir suuupper!
 
Ikväll kanske de blir bodypump med Johanna i Vara:)
Eftersom Herrljungas kurser ALLTID är fullbokade så får man ta sig till Vara istället. 
 
Ni får ha en kanoooon Måndag!!
Puss på er!
(Det bästa med att gå ner i vikt, är att det inte är någon mening att köpa massa snygga kläder för om några månader kommer dem vara för stora ändå :P)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: