madeleinespangberg

Heeej hallå

Kategori:

Era blåbärs troll!
 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det älsklingens födelsedag :)
Jag väckte han vid halv tio, då fick han presenter och ett kort där de stod att frukosten stod i kylen. Det innebar att han fick lyfta på folien på det som stod i kylen:)
Under folien stod de en landgång, älsklingen säger, "men du skulle ju inte köpa någon". Nepps de har jag inte gjort svarade jag, jag gjorde en egen och den verkade bli godkänd :)
 
Själv har jag ätit lite kex till frukost, så nu sitter jag och har brutal ångest för det. Fan varför gör jag så? Hatar när jag tar sne steg. Jag får inte. Jag vill ju ner mina 12kg, då måste jag, jag måste verkligen sluta äta skit saker.. Får hoppas de blir bättre när semestern är över. Känns som om allt blir lite lättare då. Men det tror ju jag alltid. Det blir lättare sen. 
 
Ajaj sorry mitt klagande.. Nu skall vi glo vidare på filmer när Billy var liten!!
 
Vad tycker ni om min landgång??=)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: