madeleinespangberg

hej alla glada troll

Kategori:

Sorry för mitt förra inlägg där jag klagade ihjäl mig. 
Man skall inte klaga man skall göra något åt saken. Det kommer jag skall. 
Nästa vecka börjar jag jobba och då skall maten tas på allvar, träningen skall tas på allvar och mina 12kg skall blåsas bort som en lätt liten blås på ett kort. 
 
Idag har jag och min älskling haft en riktigt soffpotatis dag ;D, vi har spenderat hela dagen i soffan. Eller inte riktigt vid 17-tiden gick vi ut och kollade på en brand i scout stugan. Det brann som bara den och brannkåren lät det brinna ner till grunden. 
 
Imorgon blir det liseberg med kusinerna och lillebror, skall bli super duper kul, skall försöka övertala min pojkvän att åka med också, alltid kul att ha med sig älsklingen:) Det är andra gången jag är på liseberg och om älsklingen åker med så skall jag åka alla hemska saker som jag åkte sist. Som top spinn och slänggungan. 
 
Nu skall vi glo vidare på film.. Puss och Kram!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: