madeleinespangberg

Hundklubben

Kategori:

Heejj alla goingar!
Sorry för att jag inte bloggat något i helgen men har verkligen jobbat och sovit, det är det ända jag gjort. Så sjukt glad över att denna helgen är över nu.. Det är många veckor kvar till nästa stäning. Många veckor hoppas jag. 
Idag sov jag till ett igen, det var riktigt skönt.Sen tog jag mig en morgonpromenad och tog lite yoghurt innan jag begav mig hem till mor och körde henne till jobbet.. Snart skall jag och Lillebror till hundklubben, han skall gå kurs med sin egna lilla italienare :)
 
Ibland vill man bara ha massa pengar och köpa massa fina kläder och massa fin heminredning. Tänkte sätta ihop lite snygga höst outfits till er ikväll!! Kan även berätta att på ica ligger nu min vackra jacka och väntar på mig skall hämta ut den senare antingen idag eller imorgon :D
 
Kan stålt säga att jag imorse hade blivit av med ännu 0,2kg. Jag väger mig varje måndag och fredag och dokumenterar dessa så jag vet hur jag ligger till imorse stod de 61,1 på vågen.. Härligt!! :D
 
Nu lite Prison Break och ögon shopping :)
 
Puss och Kram
 
 
Så fin är den<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: