madeleinespangberg

Jobb 8-17

Kategori:

Godmorgon mina underbaringar. 
Den frusna tjejen är snart påväg till jobbet. GUUUUD va jag fryser. Blev två tjocktröjor på idag.
Idag jobbar jag 8-17, skall jobba med Linnea HELA dagen :D
Hur kul som helst. Trivs massor med den damen. 
 
Igår fick jag köpt min present till min underbara Johanna, tror hon kommer gilla den, och gör hon inte det så skall jag ha den istället så köper vi något annat till henne :P Men eftersom jag typ älskar den och funderar på att köpa en till mig med så tror jag hon också kommer älska den!!
 
Jag har inte så mkt att skriva om just nu, i livet står man inför många val, vissa val är svårare än andra. Sånt får mig att deppa ihop totalt. Inte alls kul, men det är bara två dagar kvar tills älsklingen kommer hit och då så kommer jag må mycket bättre:). Känns ändå så fel att klaga på att man inte mår bra, att man är deppig och så. Vad är det egentligen, finns ju dem som mår så mycket sämre eller har det så mycket värre än vad jag gör/har? 
Men jag tror att man måste få ha deppiga perioder, för det gör att dem glada perioderna blir riktigt glada :)
 
Idag kunde jag inte hålla mig, klev upp på vågen och blev MYCKET glad. Men som sagt det är endast fredagens och måndagens resultat som räknas så jag får bara hoppas det visar lika dant eller bättre på fredag. 
Ikväll skall jag ut och gå en pw med min vän Adam, inte träffat han på jätte länge och på söndag flyttar han till Kalmar. Så vi tänkte ses lite och tjöta innan han drog, och vad passar bättre än en pw nu när man skall minska!
Idag skall jag även hämta ut min JACKA<3, inte hunnit göra det än men ikväll skall jag ha en trio här hemma. Kenza 3, 9 och 10 :D, ÄLKSAR HENNES JACKOR <3
Tror att till nr 10 kan det vara sjukt snyggt med en pälsväst över så det skall jag försöka införskaffa nu snart :)
 
Men ni får ha en super duper bra dag så hörs vi ikväll. 
 
Puss och Kram!
 
 
Världens vackraste Lady<3, saknar dig hur mycket som helst. 
Tur att jag har mina två pluttar kvar men ingen vovve kommer någonsin vara som dig<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: