madeleinespangberg

Mysdag:)

Kategori:

Haft en riktigt mysig dag idag, älskar att komma upp i tid så man får en lång dag :)
Idag har jag hunnit med massor, började med en resa till Göteborg, en fika på Espresso house, och lite andra ärenden att uträtta. Sen åkte jag hem och hade massa soff häng som jag tidigare skrivit om. Hela vägen hem pratade jag med Bettan min underbara ängel:) Vi hade lika mycke som vanligt att prata om! 
 
Efter massa soffhäng i min fantastiska soffa, somna en liten stund, trist nog var den inte lång max tio minuter. Efter det åkte jag hem till älskade mor som hade gjord lasange, guuud va gott de var. Åt tills jag inte kunde röra mig mer. Efter att jag tryckt i mig massa kolhydrater, blev jag ännu tröttare och lyckades sova i nästan två timmar. Mycket behövligt. Älskar att sova på mammas soffa! 
Efter det tog vi en promenad med hundarna och sen satte vi oss och rensa kantareller innan jag beslöt mig för att ta en cykelt tur hemåt med mina två. Ja helt fantastiskt jag cyklade med båda två. Dem var super duktiga=)
 
När jag kom hem med hundarna beslöt jag mig för att förbränna lite kalorier, eftersom jag åt så jävla mkt till middag så kände jag ett måste av att förbränna lite så sagt och gjort. Och även idag var min mätare grön:)
Äter jag för lite är den gul, äter jag för mkt blir den röd och är de lagom är den grön, om ni inte förstår vad jag menar och nyfikna på det så kan ni ladda ner shapeup appen:)
 
Nu skall jag ge katterna och hundarna kvällsmat sen skall jag se ett avsnitt PB och sen sova. Upp lite senare imorgon och gå en promenad innan jag möter Linnea och Andreas hos Linnea för att sen dra på ass-möte och sen efter det kör jag ett stäningspass. Nu börjar en extrem pressad och jobbig helg. Fyra dagar stäning, två av dem till 04. Bara bita ihop och stå ut.. 
 
Dags att röra på sig!
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: