madeleinespangberg

Pengarpengar

Kategori:

Hittat såååå mycket som jag vill ha till min lägenhet. 
Även om jag vill flytta ihop med Billy så har jag verkligen lust att göra ordning här hemma nu på en gång.
Hittat massor av kul att köpa :)
Har så mycket roliga planer för min lilla lägenhet:D
 
Men allt kostar pengar så man får ta det pö om pö. Tänkte börja med
köket, sen hallen och toan och sist mitt "vardagsrum " :) Räknade precis ut vad allt skulle kosta.
Köket kommer kosta exakt 1000:-, Hall + Toa kommer kosta 970:- , Rummet kommer kosta 720:-
Det är ändå inte så mycket pengar men det kommer göra sådan skillnad :D
 
Nu skall jag sova, imorgon skall jag köpa present till min födelsedagsbästis som fyller år på Torsdag, vad önskar du dig Johanna :)??
 
På lördag blir det PARTY :D
Med bland annat denna goooding<3
 
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: