madeleinespangberg

Rutiner

Kategori:

Livet är fullt av rutiner, allt tar sin tid att hitta. Just nu hamnar bloggandet på andra hand. Sova, träna, äta och jobba, det är rutiner jag försöker få in i mitt liv just nu. Första veckan på jobbet var nu avklarad. Det har varit mycket jobb denna veckan. Fem dagar i rad, inte så vanligt för min del, brukar vara tre dagar i rad max fyra. Men denna veckan blev det fem. Började med mån 8-17, tis 11-17 sen körde jag stäning ons och tor 16-02 och fre 20-04. Har varit en mycket krävande vecka. Benen är helt möra på mig, har rejäl träningsvärk. 
 
Min träning och min diet denna veckan har funkat riktig bra, är extremt nöjd med min instats! Vågen visande -2.1kg, är sjukt nöjd med det. Det är inte mycket fett, det är vatten endel med, men det är en skillnad på vågen vilket är mitt egentliga mål. Till frukost denna veckan har jag bara ätit två knäckebröd med ost och äpple på en tallrik yoghurt med antingen vatten melon eller vindruvor i. Har faktiskt räknat kalorierna, även om jag egentligen hatar att räkna så har jag nu gjort det. Har hållt mig runt 900-1100kcal/dag, räknar ut att äter jag 1200kcal/dag kommer jag gå ner till min målvikt innan nyår. Känns sjukt bra:)
Så kämpa kämpa!!!
 
Idag så har jag och älsklingen varit på bauhaus och ikea med hans mamma. Trevligt, trevligt nu ikväll tänkte vi se en film och slappa lite. Ledig imorgon med, skall ringa veterinären och sen åka mot herrljunga, förhoppingsvis får jag tid med Shandy imorgon, annars kanske de går att boka in tisdag fm eller onsdag någon gång. Det är såhär att mamma tror Shandy har problem med njurarna eller något likande då hon kissar väldigt mycket och väldigt tunt. Man kan ju hoppas att det är urinvägsinfektion, men man vet ju aldrig. Vi får se vad Tore säger. Kan ju inte besöka min Erik då han har semester. 
 
Hoppas ni där ute har haft en fin söndags kväll. 
 
Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: