madeleinespangberg

Ullared

Kategori:

Tisdag och en resa till Gekås!
 
Jag var uppe tidigt och tog mig en morgonpromenad innan vi vid 9 skulle bege oss mot Ullared och Gekås. Det var jag, Billy, Johanna, mamma och lillebror som åkte :)
 
Tyvärr så valde vi helt fel dag att åka dit på. Det var efter löning, det var semester och det regnade, kan det bli mer fel? det var såååå mycket folk. Man kom ingenstans om man hade kundvagnen med sig så det fick ställas ifrån på massa olika ställen för att kunna genomsöka affären till max!!
 
Efter 3 timmar inne bland massa andra tokiga stollar var jag och många andra av oss så hungrig att vi fick gå upp och käka lite, annars hade jag inte orkat en kvart till.. Mat var gott och med ny energi i magen spenderade vi 2,5 timmar till där inne. Jag fick köpt massa nödvändigt, trots att jag glömde min shoppinglista hemma ;P
 
En underbar nattis tröja, en plånbok, ansiktsvax och vaxremsor till benen, rakgel, nagellacksborttagning, tre olika armband jag har fått en konstig armbands noja!! Köpte även ett mindre bögigt täcke till Ricoh en klotång, då jag hatar min nuvarande. En väska, trosor, en stickad tröja, en annan tröja i stl xl för att den skall sitta super stort. Två sportbhar, två cykelleggnings, ett par träningsbyxor och så lite leksaker till djuren :)
 
Är jätte nöjd att jag inte handlade sådär SUUUUPER mycket som jag brukar göra ibland :P
 
 
En lite närmare lock på min snygga plånbok, riktigt fin är den :)
 
 
Sådär nu har ni fått uppdateringar från hela veckan, här har jag suttit i nästan en timma. Nu är jag hungrig och skall fixa frukost till mig och min sjuke man!!
 
Puss och Kram så hörs vi ikväll när jag vart hos veterinären med Chicago :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: