madeleinespangberg

Uppdatering stopp....

Kategori:

Här tog det stopp med alla uppdateringar, vad hände liksom??
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och skall försöka göra lite bättre ifrån mig i framtiden. Men då kan ni verkligen förstå hur mycket jag har att berätta. Hela 7 dagar har jag att berätta om för er. Så lets go. 
Jag tänkte att jag delar upp alla händelser i olika inlägg. Det kommer bli Danmark, Kullingstrofen, Borås Djurpark med en tripp till Träslövsläge och Varberg, och sist Ullared. 
 
Så sätter mig och börjar skriva med en gång. Så nu blir det lite látt läsa för er underbara läsare. Skall bara göra mig en kopp te först så jag har något gott att dricka under tiden!!
 
Kan ju även berätta i detta inlägg att min ena kisse har blivit sjuk, så skall in med han till veterinären idag. Det är Chicago som troligtvis fått öronskabb. Vet inte varför det blivit så men han har väl träffat någon med det. Detta innebär att jag måste kolla alla mina och mammas katter och hundar. Eller så får dem bara pencilin dem med, får se vad veterinären säger idag.. Måste även avmaska den lille så får köpa avmaskning idag. Han skall även grundvaccineras och försäkras så det skall jag också se om jag kan fixa idag, skall även sänka Chicagos försäkning från hög till låg veterinärkostand. Tror inte chansen att en katt blir skadad för mer än 20 000. 
 
Men nu en kopp tee. Sen skall jag skriva lite inlägg till er:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: