madeleinespangberg

Vägning

Kategori:

 Mina regler säger egentligen vägning fredag och måndag. Fredagar för att se vad jag väger innan helgen och måndagar för att se om jag gått upp eller ner under helgen. Men imorse kunde jag inte låta bli utan klev upp på vågen. Dock "räknas" inte detta resultat eftersom det är Torsdag idag, men det är ju Fredag imorgon. Så det gör inget tyckte jag. Blev mycket nöjd med mitt resultat och vad det stod får ni veta imorgon. Eller nee ni får veta vad det står på vågen imorgon men det lär ju inte vara någon skillnad. Har redan lagt till det i appen som jag skall äta idag och har nästan 400kcal kvar efter min middag på jobbet. 
 
Idag har jag iaf varit duktigt och tagit hand om disken, hatar att diska men idag tog jag mig i nacken och ställde mig och diska. Imorgon tänkte jag ta hand om tvätten. Både ren och smutsig. Tänkte nämligen tvätta och lägga in tvätt jag tvätta förra veckan :P 
 
Men nu är det dags att bege sig hem mot mor. Lämna hundar, hämta bil hos pappa, tanka bil, åka till Alingsås, träffa Linnea och Anderas och hemma hos Linnea för att sen bege sig ner mot jobbet för ass möte och sen en stäning på resturangen!
 
Hoppas ni får hén härlig dag=)
 
Puss och Kram
 
m

Kommentarer


Kommentera inlägget här: