madeleinespangberg

5 Februari

Kategori:

Tjenna!!
Sorry för dålig uppdatering igår, men jag hade aldrig igång datorn och jag försöke blogga från mobilen men det ville inte laddas upp.. Igår hade iaf jag och Johanna en riktig myys dag, såg på film käka pizza, godis och chips, hur mysigt som helst!! På kvällen blev det jobb 20-04 ännu en gång med Bettan, även Bobban var med denna gång. Hur jävla grymt som helst!!

Idag ringde klockan vid ett och det var dags att gå upp, eller gå upp och gå upp, ut och kissa hundarna och sen slå sig ner i soffan och glo på en film och mysa med hundarna, käka lite frukost och snart bär de av till mamma för att käka pannkakor innan jag skall dra till jobbet igen, idag blir det ännu en stäning 17-02 ihop med Bettan :D

Imorgon är jag ledig och det skall bli riktigt gott faktiskt, har massor att göra dock, skall städa här hemma, skall diska, gå till gymmet och fixa hos kaninerna och lite sånt:) Men nu täckte jag fixa mig lite inför jobbet. Kan ju inte åka dit i en nattis och håret i en slarvig fläta ;)

Ha en fin dag alla där ute, och glöm inte att klä er varmt för det är fan svin kallt ute!!!

Saknar mina små kissemissar, vill ha hem min Chikago måste verkligen ta hem han nästa gång jag är ledig. För jag saknar att ha en katt i hemmet. Här är iaf en bild på vår andra katt Sylvester :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: