madeleinespangberg

Avslutad toppen dag

Kategori:

Nu var en toppen dag avslutad, tror det är viktigt att göra annat än att bara sitta hemma och vara ledsen. Idag har vi haft en underbar dag :)

Jag har införskaffat lite vårsnygga linnen + massa saker som jag skall ha hos Billy nu. Har haft lite saker hos han innan, men har alltid lyckats få med mig troser och sånt hem. Aja nu har jag iaf köpt sex par troser och sex par strumpor som skall vara hos min älskling och även endel hudprodukter, skall bli skönt att slippa ta med sig sådant i fortsättningen!! Tar sådan enromt onödig plats :P Idag köpte jag även sommarens solglasögon, så himla heta och dem passade verkligen på mig till 100%

Sen på kvällen åt vi våfflor och såg på film, jag, mamma och lillebror!! Riktigt mysigt, nu är jag super duper trött och imorgon skall jag ta sovmorgon till 11-12, beror på när jag somnar, målet är att sova 12 timmar så jag är ordentligt utvilad inför stäningen med Bettis imorgon!!

Visst är vi glada över att det äntligen börjat komma lite vår till sverige, så mysigt, skall ta till vara på vädret imorgon med, om det är lika fint som det var idag.. Hahah bara för jag säger så nu så kommer väl de snöa hela natten och jag kommer inte alls vara pigg på att gå ut och gå utan lägger mig framför en film istället:P

Men dags att slockna!!

Puss och Kram

image description

Har självklart alla tre här inatt med<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: