madeleinespangberg

Godmorgon:)

Kategori:

Vaknade tidig idag det känns fint. Gött att inte sova bort hela dagen utan att vakna utvilad och pigg och glad vid nio. Dock älskar jag ju att ligga i sängen och gloo på tv så lämnar inte min underbara säng än på ett tag :)

Har hittat en jacka jag vill ha till våren. Så jävla snygg är den, från style by tyra, 

Snygg va??, bild tagen från http://tyras.se

Nu skall jag glo på en film och krama om mina hundar:)
Senare idag kommer Johanna hit och sen så blir de fika med mor.
Idag skall jag även hinna med en gymtur och promenader i det fina vädret:)
Skall även klicka hem ett hårträns och clips så jag kan ta ut dessa äkliga vaxpluppar
som växt långt som fan ut från min hårbotten :P Längtar tills dem skall ut helt och hållet :D

Imorgon är jag också ledig och då skall jag till stallet med Linn, skall verkligen bli super kul och pussa på alla hästarna igen, så länge sedan man träffade Sandor och Wille, dem andra har jag ju knapt träffat men dem två skall jag pussa lite extra på imorgon :D

Ha en fin dag alla gullungar!!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: