madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott??
Sorry att jag inte bloggade något igår, fanns bara inte tillfälle eller tid.
Igår åkte jag till Lidköping med min älskade Johanna. Köpte present till min fader som fyller år om några dagar. Käkade pizza och hade en super mysig dag. När jag kom hem var det bara att sadla om och dra till Mölndal till min andra hälft, vi såg på sofias änglar och chefen undercover innan det var dags att sova.
Idag då, så skall jag snart ut och gå en längre promenix med hundarna, sen skall jag se på dh och mysa i soffan innan Billy kommer hem. När Billy väl är hemma tycker jag att vi skall ta en promenad till Mölndal. I mölndal skall vi hitta ett konditori och handla semlor. SÅ jävla sugen på semla. Om vi inte hittar något konditori kan vi gå in på hemköp och köpa saker till egna semlor istället. Det är nästan godare och så kan man äta massor :D eller vad säger du älskling??
Nepps dags att få något vettigt gjort..

PUSS OCH KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: