madeleinespangberg

Hemma<3

Kategori:

Guud va jag älskar min säng!!
Idag hade vi en mindre toppen stäning. Dock hade vi väl rätt kul även om vi båda var två trötta zombies typ :)

Stämplade ut 20 min över två så vi lyckades iaf köra på rätt bra med tanke på¨hur mycket vi låg efter hela tiden..

Påvägen hem dunkades de 3 doors down och volbeat:)
Nu ligger jag i min sköna säng och dricker jordgubbstårta tee och ser på en jönssonligan film :P
Tänkte somna mysigt till den och vakna tidigt imorgon för att hinna med massor av vettiga saker. Skall börja med att ta hand om min kropp med hårinpackning och annat mys!! Skall diska, gymma och sen får jag inte glömma att krama om mina underbara hundar<3

Nee nu skall jag försöka sova lite:)

God natt alla sötnosar där ute<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: