madeleinespangberg

Jaaaaaoooo

Kategori:

Gooodmorgon solstrålar!!

Idag lyser inte solen men det är verkligen vår i luften!! Vaknade vid 10, dammat lite hemma, ätit fligor och till det blev det hallon smootie:)

Stängingen igår gick bra, dock var vi väldigt efter.. Var som att alla skullr handla upp sina sista pengar innan det var löning idag;P men jag fick iaf göra kontoret, känns jätte bra, tack bettan och bella som hjälpt mig massor dem senaste veckorna, ni har hittat en helt ny madde och det mår jag bra över..

Idag är jag ledig, är påväg till min älskling, sitter på pendeln och väntar på att den skall avgå om 10min, i efterniddag skall vi ha mys på högsta nivå, film,godis,vindruvor och saft!! Imorgon blir det jobb igen, 12-21, hade jag vart grå mössa hade jag gått Echef imorgon men jag är ju en viting i en månad till så jag får inte, även om jag tror att jag hade fixat det:)

Vad skall alla ni andra göra i helgen?? Några som skall till Gbg HS?? Jag hade velat dra dit men jag orkar inte lägga ner enegri, ont i fötterna och helt slut efter en sån dag;P

Pusss och Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: