madeleinespangberg

På spårvagnen

Kategori:

Sitter på spårvagnen mot mölndal!! Pendeln gick senare men dem är framme typ samtidigt, så istället för att stå och frysa satte jag mig på spårvagnen:)

På jobbet har det gått super, har drivat i princip hela dagen!! Men jag trivs i driven så det gör mig inget alls:) fick massor av berömm av Johanna, hon tycker jag är grym i driven:) pratade lite med min chef om saker som tryckt ner mig endel, känndes skönt att ha det av mitt hjärta!! Känndes ännu bättre när Johanna tar de så enormt bra och bara vill hjälpa mig:)

Nu skall jag hem och gå ut med mina vovvar sen skall dem få mat i magen, stackarna har inte ätit sen tidigt imorse, av den enkla anlednigen att de inte funnits mat för den kom min far och lämnade på Max idag, så maten är alltså med mig;P

Hoppas ni myser massor en goo lärdagskväll som denna, jag skall krama om min älskling massor<3

Pussssss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: