madeleinespangberg

Söndag

Kategori:

Som ni säkert märkt på min blogg aktivitet så kom älsklingen hit i Fredags. Han hade köpt en sådan lampa jag ville ha. Så nu hänger den fint över mitt vardagsrumsbord:)
I fredags kom även Emma och Moa hit, massa tjejsnack, stackars Billy. Men vi satte även i löshår på Emma. Bidde svin nice. Är så sugen på att ta ur mitt löshår, då mitt egna hår växt något enormt och det innebär att fästena är långt borta från hårbotten som bara den. Får la se vad man införskaffar för något, vill iaf ha något snart, funderar på att köpa clips tills jag bestämt mig för vad jag vill ha för hår =)  Kan tänka  mig micro ringar som Emma har, mycket små och snygga fästen till skillnad från vax som jag alltid haft.

Igår så kom Johanna hit, vi drog hem till mor och satt där ett tag, även pappsen kom dit oc fikade lite. Myste lite extra med Lady som vanligt ofc. Nu idag har jag varit längre bort på min gata på kalas hos min kusin, stannade tre timmar sen åkte jag hem igen. Så nu sitter jag i min lägenhet med Lady på ena sidan och Shany på andra. Myspys helt enkelt. Ikväll blir det wallander hemma hos mamma =)

Igår beställde jag och Billy ett nytt ljus till mig:D, hahah igen;), bidde från usa denna gången och en wattenmelon doft. Nu skall jag inte köpa Yankee på några månader tror jag =)

Ha en fin söndag =)

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: