madeleinespangberg

Söndag

Kategori:

Ja nu är det Söndag klockan är 15.45 och i eftermiddag/kväll skall jag rulla hemåt. Upp tidigt imorgon och öppna ihop med Z:a tror jag det var:) denna veckan jobbar jag mån,tis,fre-sön.. Har inte bestämt mig när jag skall hem men det blir nog inte än på ett tag..

Ang vår lilla tös hemma, Lady, så har mamma fått i henne endel kokt skinka, vilket är bra, dock vill hon inte äta något annat, dricker som vanligt, kan nån svara på varför?? Har hon ont i munnen?? Hon verkar inte slöare än en hund som inte äter, alltså hon är ire överdrivet slö utan hon verkar trött för att hon inte får i sig något. Blir alltid så rädd när de gäller Lady, hon är gammal och man vet inte hur mycket hon fixar!!

Nu skall jag se på ishockey med älsklingen :))

Puss pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: