madeleinespangberg

Tjena i vår solen!!

Kategori:

Hur är allt där ute?

Jag kom precis hem till min lilla lägenhet igen, borta bra men absolut bäst hemma. Trivs hos Billy men mina saker har jag i min lägenhet!!.. Har haft extremt dålig sömn inatt. Usccchaa, kunde inte somna igår låg i sängen i över en timma och bara låg, pallar inte sånt, mår så kasst av att bara ligga.. Ikväll blir det jobb 17-02 med Bettis, skall bli kul. Så ändrades mitt pass imorgon till 16-21 istället. Efter jobbet då stannar jag nog kvar i Alingsås, kanske skall till Hotellet med lite vänner. Men inget bestämt än så att säga.

Om typ 50 minuter skall jag laga lite mat och vid 15 tiden blir det en fika med mammsen innan hon åker och jobbat och ca 40 min efter åker även jag mot jobbet.

Tog med mig en saluki från mamma, inte vilken saluki som helst utan lilla Cordy, hon får vara med mig i några timmar tills jag skall åka till jobbet!!

Idag när vi åkte hem hände något hemskt, som slutade väldigt bra men ändå enormt störande. När vi skulle på pendeln så brukar Shandy fixa att hoppa upp på tåget från perongen, men idag halkade hon ner och hamnade mellan tåget och stationen, hon hängde liksom med frambenen i tåget och försökte klättra upp, som tur så litar hon på mig till 100% så jag kunde bara ta tag i hennes nackskinn och lyfta upp henne. Sen var allt som vanligt igen. Hon är grym min Shandy men sånt här skall inte hända:(, det är fel var VästT att inte fälla ut trappsteget som gör att man kan komma upp lätt och smidigt..

Nu skall jag fortsätta och slappa i soffan!! Puss och Kram
Lilla Lady för ett tag sedan, hon är så fin den gammla damen<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: