madeleinespangberg

Vänner

Kategori:

Man märker vilka som är ens vänner i sånna här lägen!!

Guud gårdagen var hård men jag känner mig stark, Lady har det så bra nu så det är det ända jag tänker på!!

Johanna var med hela dagen igår, Moa kom hit på kvällen och vi tre satt och prata mellan allt på himlen och jord. Som sagt man märker vilka ens vänner är!! Älskar er två massor töser!! Tack även Bettis, Z:a, Linn och ni andra som ängnade era tankar via sms igår..

Samuel hade sovit extremt dåligt, han sov med Ladys filt och hennes stickade tröja:/ stackars lilleman!! Själv har jag sovit okej!!

Känner mig grymt laddad inför jobbet imorgon, stängning med Bettan och på torsdag blir de stäning med Jonte våran biträdande restaurangchef:) sen blir de jobb i helgen med på lördagen, dem frågade igår och känner att de kan vara gött med lite extra pengar:)

Idag blir det att umgås med familjen på hög nivå!! Skall bli en toppen dag!!

Nu skall jag upp och hoppa!!

Pussss pusss

På bilden ser vi min näst YC doft som jag kommer införskaffa:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: