madeleinespangberg

30 Januari

Kategori:

Påväg hem från min älskling.. Skall hem och jobba ett pass på 17-02 och imorgon så åker jag tillbaka till min älskling igen :) Fast innan jag åker till älsklingen imorgon så skall jag ut på en tripp med min bästis:)

Hur mår ni där ute idag??
Jag har sovit gottit, så jag mår bra. Hade dock problem att somna om efter att älsklingen gått till jobbet. Somnade inte förren vid halv nio och kvart över nio var det dags att gå upp igen. Tänkte ett tag gå upp och åka hem tidigare men tillslut somnade jag ju iaf om.

Idag jobbar jag sista dagen med Cissi, innan hon beger sig uppåt i landet i sisådär 6veckor. Kommer sakna henne :(... Men gråter gör jag inte allt för länge för till helgen stänger jag lör och sön med BETTIS :D

Nee nu skall jag försöka få mig en blund i några minuter..

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: