madeleinespangberg

Effektiv morgon!

Kategori:

Guuud va jag älskar sådana mornar, lär ju vara halv död ikväll men va fan jag har hunnit med enormt mycket idag;)

Vaknade elva, gick upp duschade, fixade mig sen diskade jag.. Moa ringde ägnade 15min åt att prata med min underbara<3 sen packade jag vidare min väska, drog till kaninerna.. Hem till mamma lämna hundarna för att sedan åka till pappa städa och sen gå in och handla. Efter jag handlat åkte jag till järnvägen hämta ut två paket, vidare till ica hämta ut ett annat paket. Hem till min lägenhet för att lämna mat och allt annat.. Åka hem till mamma äta frukost kvart i två på dagen.. Hjälpa mamma att bära ner massa lådor till källaren!! Sen tar jag 14.08 tåget till gbg!! Där sitter jag nu snart framme:) älskling slutar 15 så han är hemma när vi anländer till Mölndal!!

Hörs senare!!

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: