madeleinespangberg

Hemma<3

Kategori:

Äntligen hemma! Varit en jobbig dag idag, även om jobbet gått riktigt bra så har det varit tufft.. Svårt att stå ut men jag är så glad att jag har min Shandy att komma hem till! Inget illa menat mot Ricoh han kommer alltid vara min bebis men Shandy vet när mamma behöver en puss och lite extra kärlek. Hon känner mig och vet exakt hur hon skall göra för att få fram ett leende på mina läppar.. Hon är det bästa som någonsin hänt mig!! Hon gör allt för mig och jag gör allt för henne.. Visst hon kanske är jobbig när hon skäller men i mina ögon är det ingen big deal, för hon gör så jävla mycket bra saker så skällandet är inget att bry sig om!! Har precis suttit och förklarat min kärlek till henne,, det är äkta kärlek det<3 när jag satt där och prata kom hon närmare och la huvudet mot min axel,, ååå min vackra svarta odåga va jag älskar dig...

Nu skall jag iaf gå och lägga mig!! Cordy nanar här inatt med:)

Sov så gott!!

Puss och kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: