madeleinespangberg

Sömnproblem

Kategori:

Guud va svårt jag hade för att somna igår. Låg och vända och vred på mig, kunde inte sluta fundera. Ussch hatar funderasamma nätter..

Kunde verkligen inte sluta fundera.. Funderar på vad som gör att man blor deppig och nerstämd, varför man ser allt negativt istället för positivt. Kom inte fram till nått vettigt så har fortsatt mitt funderande idag. Fortfarande inte kommit fram till något. Men jag tror man måste ha ett intresse för att orka stå på benen!! Vad har ni för intressen??

Jag har gjort mycket genom livet men just nu gör jag inget. Funderar på om man borde ta upp dansen igen? Men då kanske mina rygg problem kommer tillbaka?? Hmmm!!

Nu kommer snart älsklingen hem från gymmet!! Skall bli skönt att få hem han och pussa lite på han:D

Ha en bra dag alla sötnosar där ute!!

Puss och Kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: